برای آنانکه به کیفیت می اندیشند

صنعت حمل و نقل

کارواشمواد شوینده کارواش به منظور شستشو و پرداخت بهتر بدنه خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شوینده‌ها علاوه بر حذف آلودگی‌ها و جلوگیری از جذب، قابلیت براق‌سازی سطوح بدون هیچگونه آسیب‌رسانی به رنگ خودرو را دارا می‌باشند.

شستشوی سطوح شهری: شوینده های خدمات شهری طیف وسیعی از پاک کننده های قوی با خاصیت چربی‌زدایی و شستشوی بالا می باشند که جهت تمیزکردن ماشین های سطل شوی اتوماتیک شهرداری، کامیون های حمل زباله، شستشوی جداول، گاردریل‌ها و سطوح آلوده ناشی از آلاینده‌های شهری مانند گل ولای استفاده می شوند. همچنین بوی نا‌مطبوع حاصل از تعفن زباله را از بین برده وکوچکترین اثر مخربی بر انواع فلز و رنگ بدنه ماشین آلات ندارند.

شیشه شوی :این شوینده‌ها جهت حذف آلودگی‌های موجود بر روی سطوح شیشه بدون بجا گذاشتن لکه با قابلیت تبخیرشوندگی و شفاف سازی بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ضد یخ و ضد جوش: مایعاتی که با داشتن ضدرنگ‌های خاص قابلیت محافظت قطعات با آلیاژهای آهنی و غیر آهنی را داشته و وظیفه اصلی آن جلوگیری از خوردگی، یخ زدگی و یا جوش آوردن موتورها و سیستم های صنعتی در فصول سرد و گرم سال می‌باشد.

شستشوی سطوح کارگاهی و ماشین آلات : محصولات موجود در این خانواده طیف وسیعی از لحاظ کاربرد دارند.این محصولات جهت شستشوی زمینهای روغنی و کثیف، کارگاه‌ها، دفاتر، گاراژها و سایر اماکن صنعتی و بدنه ماشین‌آلات مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شوینده‌ها، چربی‌گیر و پاک‌کننده‌ قوی بوده و بسیار کم بو و فاقد هیدروکربن‌های حلقوی، اشباع نشده و هالوژنه سرطان‌زا می‌باشند.

کمپرسور : کمپرسورها وسایلی هستند که با صرف انرژی مکانیکی فراوانی سیال را با سرعت به درون خود مکیده و سپس آنرا فشرده می‌سازد. در اثر این عملیات دمای گازی که فشرده می‌شود نیز افزایش می‌یابد.معمولا گاز پر فشار، خروجی از کمپرسورها از یک سیستم خنک کننده عبور می‌دهند تا دمای گاز دوباره به حد معمولی باز گردد. انواع گوناگونی از کمپرسورها وجود دارد که برای مصرف صنعتی و عمومی طراحی شده است.

سیستم‌‌های هیدرولیکی: با توجه به اینکه مایعات تقریبا تراکم ناپذیر هستند، لذا همچین ویژگی سبب شده است که از مایعات بعنوان وسیله مناسبی برای تبدیل و انتقال کار استفاده شوند.بنابراین می‌توان از آنها برای طراحی ماشینهایی که در عین سادگی، با نیروی خیلی کم بتوانند نیروی مقاوم فوق‌العاده‌ زیادی را جابه‌جا نمایند، استفاده نمود.به این ویژگی هیدرولیک گفته می‌شود. در بسیاری از فرآیندهای صنعتی این روزها به انتقال قدرت آن هم به صورت کم هزینه و با دقت زیاد مورد نیاز هست در همین راستا بکارگیری سیالات تحت فشار در انتقال و گسترش قدرت در تمام شاخه‌های صنعت رو به گسترش هست.

 

[hierarchy-tree id=753]

محصولات مرتبط

ارسال شده در تاریخ : می 28, 2017

اشتراک گذاری