برای آنانکه به کیفیت می اندیشند

صنعت سیم و کابل

تولید انواع سیم‌های انتقال برق، مخابراتی، شبکه و اتصال زمین را در سطح مقطع‌های استاندارد و بصورت عایق‌دار و بدون عایق را با آلیاژهای مس، آلومینیوم صنعت سیم و کابل می‌گوییم.

سیستم‌‌های هیدرولیکی: با توجه به اینکه مایعات تقریبا تراکم ناپذیر هستند، لذا همچین ویژگی سبب شده است که از مایعات بعنوان وسیله مناسبی برای تبدیل و انتقال کار استفاده شوند.بنابراین می‌توان از آنها برای طراحی ماشینهایی که در عین سادگی، با نیروی خیلی کم بتوانند نیروی مقاوم فوق‌العاده‌ زیادی را جابه‌جا نمایند، استفاده نمود.به این ویژگی هیدرولیک گفته می‌شود. در بسیاری از فرآیندهای صنعتی این روزها به انتقال قدرت آن هم به صورت کم هزینه و با دقت زیاد مورد نیاز هست در همین راستا بکارگیری سیالات تحت فشار در انتقال و گسترش قدرت در تمام شاخه‌های صنعت رو به گسترش هست.

شستشوی سطوح کارگاهی و ماشین آلات: محصولات موجود در این خانواده طیف وسیعی از لحاظ کاربرد دارند.این محصولات جهت شستشوی زمینهای روغنی و کثیف، کارگاه‌ها، دفاتر، گاراژها و سایر اماکن صنعتی و بدنه ماشین‌آلات مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شوینده‌ها، چربی‌گیر و پاک‌کننده‌ قوی بوده و بسیار کم بو و فاقد هیدروکربن‌های حلقوی، اشباع نشده و هالوژنه سرطان‌زا می‌باشند.

کشش مفتول مسی :در این روش ابتدا مفتول‌های سیمی را از میان قرقره‌ها در دستگاه راد عبور داده و ضخامت آنها را کاهش می‌دهند. بعد از این پروسه‌ سیم‌ها وارد دستگا فاین شده که با عبور از دوزه‌ها به سایز مورد نظر می‌رسد.با توجه به اینکه در این پروسه‌ها گرما و حرارت زیادی توصیه می‌شود، لذا برای کاهش دما از مایع روانکار استفاده نمایند.بعذ از این پروسه مفتول‌ها را برای کاهش حالت خشکی و جلوگیری از تاب خوردن آنیل کرده، بعد از پیچیدن  سیم‌ها در دستگاه یانچر وارد عملیات روکش دهی می‌شود.

 

جهت مشاهده مقاله روغن کشش سیم و کابل اینجا کلیلک کنید. 

محصولات مرتبط

ارسال شده در تاریخ : ژوئن 28, 2017

اشتراک گذاری