برای آنانکه به کیفیت می اندیشند

صنعت شیشه سازی

در تعریف شیشه سازی می‌توان بیان نمود که هر جامدی که هیچ ساختار بلوری ندارد و در برابر گرما و مذاب شدن رفتاری مانند انتقال شیشه از خود نشان می‌دهد. این اجسام شفاف و شکننده بوده و بر اساس ترکیبی از سیلیکات‌ها تولید می‌شوند. در حال حاضر صنایع شیشه سازی در چند گروه ساختمان سازی، صنایع غذایی، لوازم خانگی، صنایع خودرو سازی و صنایع دارویی و آزمایشگاهی کاربرد دارد.

شستشوی سطوح کارگاهی و ماشین آلات:محصولات موجود در این خانواده طیف وسیعی از لحاظ کاربرد دارند.این محصولات جهت شستشوی زمینهای روغنی و کثیف، کارگاه‌ها، دفاتر، گاراژها و سایر اماکن صنعتی و بدنه ماشین‌آلات مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شوینده‌ها، چربی‌گیر و پاک‌کننده‌ قوی بوده و بسیار کم بو و فاقد هیدروکربن‌های حلقوی، اشباع نشده و هالوژنه سرطان‌زا می‌باشند.

شستشوی قطعات الکتریکی: مایعات غیر قابل حل در آب هستند که به منظور پاک کردن قطعات و دستگاه‌های الکتریکی و الکترونیکی با قابلیت جلوگیری از زنگ‌زدگی و اکسید شدن در دو نوع روغنی و خشک تولید گردیده‌اند.

کمپرسور : کمپرسورها وسایلی هستند که با صرف انرژی مکانیکی فراوانی سیال را با سرعت به درون خود مکیده و سپس آنرا فشرده می‌سازد. در اثر این عملیات دمای گازی که فشرده می‌شود نیز افزایش می‌یابد.معمولا گاز پر فشار، خروجی از کمپرسورها از یک سیستم خنک کننده عبور می‌دهند تا دمای گاز دوباره به حد معمولی باز گردد. انواع گوناگونی از کمپرسورها وجود دارد که برای مصرف صنعتی و عمومی طراحی شده است.

برش و روانکاری: روانکاری روشی برای جلوگیری از کاهش و اصطلاک و سایش قطعات متحرک بر روی یکدیگر می‌باشند. لذا اضافه کردن افزودنی های خاص به روانکارها کمک می‌کند برش قطعات راحت‌تر و سایش ابزار کاهش یابد.

 

[hierarchy-tree id=750]

محصولات مرتبط

ارسال شده در تاریخ : ژوئن 28, 2017

اشتراک گذاری